zaterdag 21 juni 2014

Welkom terug op Le blond me!

Na een behoorlijk lange tussenpauze wil ik weer gaan bloggen. Ik heb vakantie en dus alle tijd op leuke artikeltjes te maken. Ik ben zelfs van plan om eens vloggen uit te proberen! Ik hoop deze zomer wat vaste lezers/lezeressen te krijgen, dus ik zal om de 2 dagen iets plaatsen.
Dus één dag niet, één dag wel. Ik wilde over alles schrijven wat me interesseert. Beauty (ik zit in een langdurige uitprobeerfase met lipstick en oogschaduw.), lifestyle, food (kan iemand de brownie in a mug herinneren? Ik heb nu de betere versie!) internet, kleding (ootd!) en nog meer!

Nu ben ik benieuwd of deze lay-out nog kan of dat hij nodig verandert moet worden! Dat hoor ik graag van jullie!

Geen lange post vandaag, Ik maak t morgen wel goed! Ik zit al vol ideeën.
xxx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen