maandag 14 oktober 2013

Terug naar het bloggen.


Ik bedacht opeens dat ik zin had om weer te gaan bloggen. Misschien is het omdat ik nu onder mijn Nederlands huiswerk probeer uit te komen? Nou, misschien, maar ik heb gewoon weer frisse nieuwe ideeen die ik wil delen met vrouwlijk Nederland. Ik heb zin om dingen te reviewen, challenges te doen, filmpjes te maken, leuke artikeltjes te tikken en nog veel meer van dit soort dingetjes.

Misschien hebben jullie wel helemaal geen zin erin dat ik weer ga bloggen. Zucht, komt dat vreemde geval nou weer terug in de blogwereld? Ga weg! Nou pech, bloggen doe ik toch wel, je hoeft het niet te lezen.

Op dit moment wordt ik gek van de ideeen, dus ik moet snel even alles opschrijven voor ik het vergeet, want dat zou dus gewoon weer typisch iets voor mij zijn, het vergeten van mijn ideetjes.

'Lisa, ga nou eens terug aan je huiswerk!' 'Ahw, nog heel even!' Oke dan.

Vanaf vandaag ga ik weer proberen elke dag een artikeltje of filmpje te plaatsen, met vandaag als start. Als jullie leuke ideetjes hebben hoor ik dit natuurlijk graag! En als jullie een vraag hebben over iets of een goed discussie onderwerp vind ik dat ook leuk om te lezen en beantwoorden. Misschien is dat dat wel een leuk vast onderwerp is voor 1x per 2 weken, het Vraag-en-Discussie onderwerp :) Stem maar hier onder bij de comments en laat dan gelijk je vraag en/of discussieonderwerp achter. Goed, ik ga. Beetje de site aanpassen, lay-out aanpassen.

xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen