donderdag 17 oktober 2013

Review: essence sandeffect nailpolish

Vandaag heb ik een review van een nagellak van het budget merk Essence. Zoals je op de foto ziet is Essence eindelijk uitgekomen met een sand effect lakje! Ik hoop ontzettend dat hij is te vergelijken met de kwaliteit van OPI. Ik heb hem gelijk gehaald en hier is dan de review van dit nagellakje.


Het is nummer 156: me & my lover. Kijk al die glitters! Ik hoop dat deze in de lak zitten, want glitters zijn helemaal in. Het is een rood lakje met een oranje ondertoon en er zitten oa gouden glitters in.
Zoals altijd heeft Essence een brede kwast waarmee je makkelijk lakt. Hierboven een foto van de eerste laag. De glitters zie je duidelijk! Na een keer lakken krijg je een mooi roze kleurtje die niet gelijk staat aan de kleur in het potje. Toch zou ik deze ook wel zo kunnen laten.
Hier heb twee laagjes op. Mooi! Er komt een aardbeien-kersen-tomaat achtige kleur tevoorschijn na de 2e keer lakken. Sorry dat ik een beetje ben uitgeschoten, ik heb helaas geen master in nagels lakken ;)



Met flitser. Hier zie je, vooral op mijn ringvinger (die lelijk gelakt is, iknow) het sand effect goed.

Ik vind dit een hele mooie lak. Je ziet het sand effect goed, het heeft mooie glitters en het lakt fijn. Hij lijkt heel erg op magazine cover mouse van OPI! Bovendien is hij veel goedkoper.
Ik geef het een 8,5/10. Ik heb deze lak voor 1,69(!) bij de Kruidvat gehaald.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen