vrijdag 18 oktober 2013

Mijn favoriete sneakermerk



Ik denk dat een aantal dit merk wel kennen, maar voor een groot gedeelte is dit onbekend. Toch vind ik dat dit merk meer aandacht verdient omdat de kwaliteit heel goed is, je er echt lekker op kan lopen en de designs erg leuk zijn. Nog een leuk extraatje: de gemiddelde prijs is 54,95!


Dit zijn de schoenen waar ik momenteel op loop. Zoals je ziet: BK! Ze lopen geweldig en het Oostenrijkse winterprintje hoort bij deze tijd van het jaar. Dit paar kostte 54,95 en ik kreeg er 1 paar extra veters bij. 

Ik bedacht me net dat dit al mijn 3de paar bk's is! Wauw, maar dat is ook niet zo gek voor deze leuke schoenen. Ik heb nu deze, witte met slangenprint en roze met grijze wol. Ik ben zeker erover te spreken! Oeps, ik ben wel erg enthousiast, haha. 

^ deze staat nu op mijn verlanglijstje. Ik heb hiervoor alleen maar een stijl zonder dat flapje gehad, maar ik wil graag deze nieuwe proberen. En als je het nog niet gezien had, de zebraprint is echt. Aaibaar. Zo leuk!

Ik koop mijn schoenen op www.bkfootwear.com. Ze verkopen daar ook caps en tassen. Oh god. Zulke leuke tassen <3 vooral de Vicia stijl :)

Ik hoor graag jullie mening over BK! Vinden jullie het honderd keer niks of juist super leuke schoenen?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen