dinsdag 15 oktober 2013

Leuke blog: Kirbie Cravings


Ik kwam langs een ontzettende leuke foodblog, genaamd Kirbie cravings. Ik kwam hier via een link van vrouwen.nl. Ik werd verrast met allemaal leuke posts en de meest originele recepten. Ik wil nu graag deze foodblog met jullie delen.



Kirbie is een meisje/vrouw die in San Diego woont. Haar vrienden gaven haar de bijnaam "Kirbie" en die gebruikt ze nu voor haar blog. Ze woont samen met Mr. K. die ook soms op haar blog verschijnt.

Ze heeft een hele hoop onderwerpen waar ze overschrijft. Zo heeft ze reports van restaurants, wereldrecepten en lekkere toetjes. Ze reviewt ook etenswaren.

Een van de fijne dingen is dat haar blog heel erg overzichtelijk is. Je kan aan de linkerkant haar posts zien en aan de rechter kant haar onderwerpen.

Mijn favoriete onderwerp zijn och wel de "Mugcakes". Eerder op Le blond me kwam de brownie in een beker voorbij, en zij heeft nog veel meer van deze lekkere recepten. Eentje waarvan ik niet kan wachten tot ik hem kan maken is de "Blueberry Mugcake".

Blueberry mug cake

Yield: 1
Prep Time: 10 mins
Cook Time: 1.5 mins
Total Time: 11.5 mins

ingredients:

4 tablespoons all purpose flour
5 tablespoons white granulated sugar
1/2 tsp baking powder
1 egg
3 tablespoons milk
3 tablespoons oil
7-8 fresh blueberries

directions:


Mix all ingredients except blueberries in an oversized mug until smooth. Drop in fresh blueberries. Heat in microwave for about 1 1/2 minutes. Cool for a few minutes and eat while warm.
bron

Ziet dat er niet heerlijk uit?

1 opmerking:

  1. Ben meteen een kijkje gaan nemen, leuke blog heeft ze!:)

    BeantwoordenVerwijderen