woensdag 16 oktober 2013

Het is vakantie en ik blijf thuis (herfst)


Het is (bijna) herfstvakantie! Wat had ik er zin in. Na die paar helse weken school vol toetsen is het dan eindelijk tijd voor relaxen. Sommigen hebben het geluk om lekker weg te gaan naar de zon, maar niet iedereen heeft dat. Toch moet je je wel vermaken. En nee, je moet niet je hele vakantie achter de computer gaan zitten of in bed liggen. Maar wat dan wel?

De basis dingen zoals met vriendinnen afspreken, shoppen en zo kennen de meesten wel en het grootste deel zal ook wel gelijk wel daarnaar neigen. Toch zijn er een hoop leuke dingen die je kan doen waar je niet één twee drie op komt. Graag deel ik mijn tips met jullie.

Houd een High tea
Maar dan niet klein. Nodig meer mensen uit, ga met een paar vriendinnen lekkere hapjes maken en geniet! Ik heb ooit al eens een artikel over High tea's geschreven: Kijk hier maar!

Maak een wandeling over het strand.
Iets waar je niet heel snel naar zou neigen in de herfst, maar het kan zo lekker en verfrissend zijn! Kleed je warm aan. Trek, als je dat hebt, een windjack aan. Neem misschien wat geld mee om bij een plaatstelijke strandtent of een leuk cafeetje een warme chocolademelk te halen en ga! Tip: Neem een camera of telefoon met goede kwaliteit camera mee. Mooie foto's zijn gegarandeerd als je naar het strand gaat. Kijk uit dat het niet regent!

Doe de 5 dollar challenge
In euro's natuurlijk. En het hoeft geen 5 euro te zijn. Het idee is dat je met een klein bedrag iets bij elkaar moet kopen. Niet zoals een surprise, maar bijvoorbeeld een hele makeup look voor een x bedrag koopt. Of een heel gerecht. Of..... vul maar in! Dit is vooral leuk met een vriendin.

Who is the healthiest?-challenge 
Deze heb ik nu net ter plekke bedacht. Ga allebei het dorp/ de stad in en ga opzoek naar het gezondste product. Geef elkaar bv 30 minuten de tijd, zoek een product en ga daarna bv. naar huis om jullie producten te vergelijken. Wie het gezondste is, wint!


Of je houdt gewoon een filmavond/marathon!

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt! Nu ik het terug lees gaat het best wel over eten. Maakt mij niet uit. Ik hou van eten :)

Welke tip vind jij het leukste?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen