dinsdag 5 maart 2013

Vergeten? muziek

Kennen jullie dat? Je komt iets tegen waarvan je denk: wauw, dat is oud! Dat was ik bijna vergeten. En daar gaat deze post over, vergeten dingen. Dit keer: Muziek
1. Dansplaat-brainpower
Ouuuuuud! Stond jij hier op te dansen?

2. Ice ice baby - vanilla ice
Deze vind ik eigenlijk nog steeds wel leuk! :P

3. U can't touch this - MC hammer
TU DU DUDU TU DU TU DU cant touch this!

4. Blue- eiffel 65
Is dit niet stiekem de oude versie van gangnamstyle of zo iets? Net zo nutteloze songtekst.

5. Captain jack - captain jack
:p

Dit zijn enkel 5 liedjes, van de vele. Dan heb ik zelfs geen klassiekers genoemd. 4 van de 5 heb ik zelf niet eens mee gemaakt, maar ken ze allen wel. ik heb ze van google.
Ik hoop dat het een leuke post was
xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen