donderdag 14 maart 2013

Personal +Schoolblog #3

Hee,,
Hier na langere tijd weer eens een personal/school blog. Het gaat super! Ik haal prima cijfers (wiskunde telt niet) en ben hartstikke vrolijk, veel meer dan eerst. Ik heb veel lol met mn vriendinnen en ga eens in de week naar musicalles. Leuk toch?
Geen troubles in paradise meer voor mij! Of in iedergeval, niet meer de komende tijd! Gewoon vrolijk zijn is toch iets wat iedereen wilt? Ja, dat denk ik dus ook!

Mijn sociale leven was zwaar aangetast door de toetsweek, maar het is weer terug! Het is een hel en mn vriendje heeft het uitgemaakt omdat hij mij te weinig zag. Die kan ook niet tegen een beetje lange afstand!

Ik ben zooo blij dat Le blond me al bijna een maand bestaat! Daarbij heb al meer dan 700 views gehad (jaa!) en heb ik 3 volgers die ik respecteer ;) Voel je vrij om te volgen!

Ik zal niet meer 7 posts per week schrijven, maar 5 of 6 (of 7, toch wel :p) . Door dit wil ik de kwaliteit van mijn schrijven verbeteren. sorry hiervoor!

ik hou echt van deze <3
Korte post, morgen betere post!!

1 opmerking:

  1. Wat vervelend dat je vriendje het heeft uitgemaakt zeg. Dat blijft rot. Ik vind dat plaatje inderdaad ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen