maandag 11 maart 2013

Mini post: kleine manicure

Vandaag ben ik eens lekker lui en ga ik een post zonder foto's doen aangezien ik denk dat ze niet nodig zijn :P. Dus hier is een manicure voor elke week! Je hebt slechts een paar dingen nodig en het neemt niet veel tijd in. Een mini manicure dus.
Allereerst zal ik wat dingen noemen die je nodig hebt.
Je hebt zeker een voedende creme nodig omdat dat je nagels gewoon goed doet! Dan nagellakremover en watjes, om de creme er weer af te halen. Dan een vijl  en als je er een hebt een 2/4 vlakkige vijl. Dan nagelverharder  als je slappe nagels hebt. Als je wilt kan je nog een kleurtje nagellak op je nagels doen.

How-to:
Eerst begin je met het goed inwrijven van de creme. Laat dit even rusten voor een minuutje of zo iets. Haal dan de creme van de nagels af maar laat het op de nagelriem en vingers zitten! Dit doet ze alleen maar goed. Vijl dan je nagels rond of recht. Dit keer ga ik voor een lieflijke ronde vorm. Polijst vervolgens je nagels met de 2 of 4 vlaks vijl. Als laatste breng je de verharder aan en kan je een leuk kleurtje op doen.

Dit was wel een hele korte post, maar oke, het is is een mini post! Wat wil je dan?

xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen