zondag 3 maart 2013

Lipbalm (Mega review!)

Voor deze review zal ik alle lipbalms en glosses reviewen dit ik kan vinden. Ze zijn niet allemaal meer verkrijg baar en heb zeker niet van alles de prijs en zo, maar ik zal jullie zo veel mogelijk erover vertellen!

In totaal zijn het 14 stuks. Het zijn lipbalms & lipglosses en ze zitten in tubetjes, doosjes en flesjes (met zo een draaidop)
1. Pinky lipsmacker raspberry melon pink &
2.Pinky liquid lipsmacker raspberry melon pink
Ze smaken&ruiken beide erg fijn en blijven goed op je lippen zitten.hij plakt niet echt, gewoon fijn  (kadootje)

3. - *sterrentjes verpakking*
GATVER, wat vies! het plakt!!! ( meidenmagazine)

4. maybelline New York my gloss
Hij plakt wel ,maar hij smaakt en ruikt zo lekker!! ( bij de etos ik gok rond de 2,50)







5. clarins paris
Gatverdamme wat stinkt deze!! in de prullebak. (tester)

6. Hema lipgloss
Mooie kleur. hij plakt wel een beetje maar ruikt en smaakt heerlijk. (2- 3 euro?)



7. Etos ultra shiny lipgloss+ lampje en spiegeltje
Stinkt een klein beetje maar voor de rest smeert hij heerlijk een smaakt hij super fijn. hij zit ook mooi.

8. roze volume& glos lip maximizer
9. gele volume& gloss lip maximizer beiden van essence
Deze ruiken niet leker, maar ze zitten heel fijn. ik heb hier dus ook 2 van gekocht. Ze tintelen op de lippen, wat heerlijk voelt. Er zit een subtiele gloss in. Ik gebruikte deze altijd over een lipstick voor een extra gloss. Hele fijne lipgloss!

10. 2true plumpuous lip gloss
Geen idee waar ik deze vandaan heb! Hij plakt als de hel en ruikt en smaakt niet echt lekker. prullebak! Hij was trouwens neon roze op mijn lippen...

11. Sephora lipgloss 012 hippie pink
Een goed merk die aan je verwachtingen voldoet. Zo ook deze keer. hij voelt geweldig aan en de kleur ziet er hartstikke mooi uit. super fijn!

12. Essence xxxl shine lipgloss 14 bubble babe
Ruikt net als de andere lipglosses van essence. De smaak is weer prima. Hij is echt super shiny maar hij heeft niet echt kleur. Dus hij is meer voor over een lipstick.

13. wet 'n wild lipgloss.
Mmm, hij ruikt naar bubblegum! Hij zit lekker op mijn lippen, en heeft een goede smaak en al helemaal een goede geur. Het is geen kleurgloss dus de oranje kleur zie je niet terug op je lippen.
[zie diamant op 1e plaatje)
 
 
14. Purol bee lipbalsem
Zeker een van mijn favo lipbalsempjes. Je kan hem altijd opdoen en is geur en kleurloos. Je lippen worden er lekker zacht van en ze vervellen niet meer.
(zie blikje op 1e plaatje)

Dit waren ze! Ik hoop dat dit een leuke post was.
xxxLisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen