vrijdag 22 maart 2013

Lente!

Heerlijk, eindelijk lente! De 1ste ging de lente in maar woensdag ging om 12.02 de lente dan toch echt in. Langzaam krijg ik weer hoop voor warm weer. Al hoewel, warm?

Terwijl ik dit typ heb ik echt de lente in mn kop. Hempje met een dun bloesje erover. Daar wordt ik vrolijk van. Eindelijk geen winter meer! De vogels beginnen al met hun nestje bouwen, er komen lieve blauwe en witte bloemetjes is bloei... Daarom hou ik meer van lente dan van de winter of herfst. Ik hoop dat we een lente zoals vorig jaar koninginnedag krijgen, dat je gewoon een kort broekje aankan. Ik heb namelijk zo een leuk kort broekje gekocht! Zwart witte strepen van de Primark voor volgens mij 11 euro. Ga er even langs.

Ook is het tijd voor lekkere lentegeurtjes. Bye kaneel, hallo bloemen! Kijk eens bij de kruitvat voor dove en dan de geur miel. Dat is mijn nieuwe douchegel en die kan ik zeker aanraden.  Ook een aantal douche en scrubgels van Rituals zijn er lekker!

Ook je nagels mogen weer mooi eruit zien. Ga het volgende seizoen eens voor een ombre. Snel zal ik hier een stukje over schrijven.

Veel plezier komende lente!
Xxxlisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen