maandag 18 maart 2013

Le Blond Me bestaat een Maand!

Hee lieve lezeressen,
Hoe leuk is dit? Een hele maand al le blond me! Ik ben ontzettend trots dat ik het al volgehouden heb, want meestal ben ik te lui.;P Een kleine post met ook de winnares van de giveaway.


Ik hoop dat er nog vele maanden mogen komen, want ik ben dol op schrijven! soms is het natuurlijk ook wel moeilijk om (bijna) elke dag wat te schrijven, maar ik doe mijn best. Ik vind het leuk om dan te lezen dat mensen mijn blog leuk vinden of vinden dat ik een leuk stukje heb geplaatst.

Dan komt hier zoals de beloofd de winnares van de give away! Het is...
Quinty!!
Gefeliciteerd! Email snel je adresgegevens naar lisavdfeer@gmail.com en dan ligt hij snel in de brievenbus!

De meiden die niet hebben gewonnen, volgende keer beter! Want ik wil graag nog eens een winactie doen.

Ik zou graag willen weten waarover jullie een keer een post willen. Misschien willen jullie vaker een review, een what's on my iphone post, ieds over geld/budget dingen of een lekker recept! Laat het even weten in de comments.

xxxLisa

2 opmerkingen:

  1. Hey,
    Ik vind je blog erg leuk!
    Ik volg je nu, neem je ook een kijkje op mijn blog?
    Liefs,
    Roos
    www.enjoymyfunnylife.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik hoop dat er nog een heleboel maanden bij mogen komen.
    Je blog is heel leuk!
    Neem je ook een kijkje op de mijne?
    Lots of love, Suzanne
    www.s-diary.tk

    BeantwoordenVerwijderen