zondag 10 maart 2013

Gastblogster Merel: Introductie

Hallo allemaal,
Ik ben de nieuwe gastblogger van le blond me.

Wat is dat nou even balen zeg. Ben niet blond. Maar toch ga ik het hier maar even proberen. Ik probeer heel erg breed te bloggen. De ene keer tips voor communicatie de andere keer over brillen en lenzen. Oftewel : ik ben van alle markten thuis. Ik schrijf zelf blogs op girlscene maar heb geen eigen site, dat kost te veel moeite en ik wil juist veel tijd besteden aan het schrijven. Dit artikel is slechts een introductie om mezelf maar even voor te stellen maar volgende week zondag begint het echte werk.
Het leukste om te doen vindt ik informatieve artikelen schrijven. Vaak een beetje lifestyle gerelateerd. Ook wil ik in de toekomst meer reviews, crea bea artikelen, shoplogs en tips geven. Ik merk als ik dat soort artikelen schrijf, dat mensen dat echt leuk vinden. En de lezer is koning(in) 
Verder zijn hobby’s schrijven, creatief bezig zijn en gewoon lekker kletsen met vriendinnen. Ook ben ik helemaal verliefd op de Franse taal. Duits vind ik ook wel leuk maar bij Frans ligt echt mijn hart. Ik speel piano en heb een lief hondje genaamd Joepie.
Kus Merel
Girlscene blog:
http://www.girlscene.nl/profiel/758639/blog

Ben je al een beetje benieuwd naar de artikelen die ik ga schrijven? Iedere zondag zal er een artikeltje online komen! See you soon.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen