dinsdag 26 maart 2013

Leuke Liedjes


Er zijn best veel leuke liedjes nu maar er zijn een paar die ik echt geweldig vind! De moeite waard om te delen, toch? Luister ze allemaal eens even.

Als eerste When I was your man van Bruno mars

Zo lief, dit liedje! Moet je eens voorstellen dat een jongen dit voor je zingt. Vooral het laatste refrein, die is net iets anders. De eerste keer dat ik dat hoorde brak het me helemaal. Ik vond het zo lief. Nu na 20 x luisteren krijg ik nog kippenvel van dit liedje. Voor mij is Bruno Mars weer helemaal terug!

Dan If you could see me now van The Script.
Dit is weer een liedje waar ik kippenvel bij krijg. Het gaat over zijn vader die weg/dood is. Aandoenlijk? Ja zeker! The Script is geweldig, ik ben dol op hun muziek. Als je hier goed naar luistert, echt goed naar tekst luistert... Het doet iets met je. Niet?

Nu een vrolijker liedje: One way or another van One Direction.

Het orgineel is van Blondie, maar deze versie is zo veel leuker! Het clipje is ook heel leuk. Het maakt me vrolijk, genoeg toch?

Als laatste With you van Matt Simons


Nog een heel gevoelig liedje. Mooie tekst ook, luister maar eens goed. Het is zo liefdevol...

Ik hoop dat jullie de liedjes leuk vonden!
xxxLisa

Wat zijn jullie lievelingsliedjes van nu?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen