woensdag 13 maart 2013

Een maand Le Blond Me!

Al bijna bestaat le blond me een maand, de 17de precies. Ik ben hier super blij om aangezien dit dan het eerste jubileum is. Een give away waard, toch?
Wat je kan winnen is natuurlijk interessant. Een schatig klein nieuw paletje met verschillende kleuren steentjes voor op je nagels. Wie wil dat nou niet? De foto zal ik later ook hierbij plaatsen, hier onder.
Het enige wat je moet doen is:

1. Op een veel bezochte site de link http://www.leblondme.blogspot.com plaatsen met het bericht dat deze winactie er loopt.
2. Vertellen in een reactie waarvan je mijn site kent en de site/forumpost/het artikel wat je hebt geplaatst Linken.
3. wachten of je hebt gewonnen! In dat geval laat ik je dat weten, door het op de site te zetten. Stuur mij dan zo snel mogelijk een mail naar lisavdfeer@gmail.com

De uitslag komt 17 maart!
xxxLisa

foto:

Deelneemsters:

2 opmerkingen:

  1. http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/post-je-site-enof-blog-5-238452.new.html#new

    Hier heb ik een post geplaatst over je winactie :)

    Ik ken je blog ook via girlscene :)

    xx

    Http://BeautyBord.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He Lisa,
    Gefeliciteerd me je maand bestaan van le blond me!!!
    Ik heb je site gepost op Girlscene omdat ik je daarvan kende op het post je site of blog topic dit is de link ik heet daar beautytrendygirls: http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/post-je-site-enof-blog-5-238452.msg272088422.html#msg272088422
    Nou nog heel veel blog succes en ik blijf je zeker nog volgen!
    xxxxxxxx
    Quinty

    BeantwoordenVerwijderen