donderdag 14 februari 2013

Valentijnsdag

Vandaag was het donderdag 14 februari, of te wel, VALENTIJNSDAG!
vandaag begon t al goed(sarcastisch toontje) mijn beste vriendin kwam me niet ophalen zoals gewoonlijk en is de heledag bezig geweest met haar vriendje. En oke, misschien klinkt dit een beetje vervelend alsof ik van een mug een udge olifant maak, maar nee! Ik zit hier al een tijdje mee en steeds als ik erover wil praten heeft ze weerwoorden. maar ik drijf af.
Er was een rozen actie op school, zoo leuk! een roos van B en van K gekregen, 2 vriendinnen. Ik heb zelf ook een berg rozen gestuurd naar mensen.
Na school ging ik naar mijn vriendje, die zit helaas niet bij mij op school maar gelukkig kan ik hem na school zien. Dus ik ging rond een uur of 4 naar hem toe met een kaartje met de tekst:valentines day, the day before, the day after, i always like bee-ing with you. met 2 verliefde bijtjes er bij :) <3 en een hartje met kleine chocolaatjes er in. En weetje wat ik kreeg? een super mooi kettinkje, met een zilveren hartje eraan <3 echt ik smolt helemaal! te lief! Daarna nog 2 uurtjes geknuffelt, ik had hem zo gemist! school staat me gewoon nogal in de weg :|
tenslotte gingen we nog uit eten, dat vonden m'n ouders leuk :) echt schattig dat ze nog bij elkaar zijn namelijk, er zijn zoveel mensen om ons heen gescheiden...
Dit was mijn valentijnsdag, hoe was die van jullie?
xxx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen