woensdag 27 februari 2013

Shoplog: Action en meer (+zusje)

Eergisteren ben ik gaan shoppen. Ik ben in een paar winkels maar geweest en heb geen kleren gekocht, alleen maar spullen voor op school en 2 beauty dingetjes. Ook laat mijn zusje Annelijn wat zien.

Eerst de dingen voor school:
Dit is een soort map waarin ik mijn losse blaadjes voor school bewaar. Ik zag het laatst bij een een vriendin en vond dit zo handig dat ik heb zelf ook heb gekocht. Ook zeker een aanraden voor jullie!

Pennen, want die raken altijd kwijt bij mij. En rekbare boekenkaften: 1 euro!! normaal kosten deze dingen 5 euro voor 1, dus zeker doen als je ze ziet.
Corrector pen, had ik nodig.

Hele fijne eyeliner van Actions make-up merk MAX. Je smeert bij deze niet een enorme lijn op je ogen, nee, je kan hier een mooi subtiel lijntje mee maken.
Nagel verharder. Deze werkt wat minder. Mijn nagels zijn nog niet sterker geworden, maar dat kan nog komen. Anders maak ik er knoflook harder van. (hier komt binnenkort een artikel van op de site)
 Hier heb ik kleine cakevormpjes voor in mijn mini cupcake machine. dacht ik. dit zijn gewoon normale vormen helaas...

 
En dan mijn zusjes spullen. Ze is nogal crea dus heeft ze wat knutsel dingetjes.
Goud en zilver stickers. Heel leuk: ze plakt ze op, zonder al die ingevulde delen. Dan gaat ze erover heel met een stift en dan haalt ze de stickers eraf. Super leuk effect!
Een soort stickers waarmee ze hele leuke dingen heeft gemaakt.
En als laatste heeft zij 4 kleine hartjes onderzetters gekocht. Waarvoor? mini prikbordjes! Hoe leuk is dat?!

Als laatste deze ring. Deze heb ik vrijdag gekocht toen ik in Hilversum was. Op mijn ring staat forever en op die van mijn beste vriendin friends. Zo lief! <3

Ik hoop dat jullie van deze shoplog hebben genoten.
xxx Lisa


1 opmerking: