dinsdag 19 februari 2013

Schoolblog #2

 Heee,
Ik zit nu midden in de toetsweek en aahrgg, wat haat ik school nu! Ik kan mij hier ontzettend aan irriteren :| Alleen maar leren leren en leren, amper tijd voor vriendinnen en relaxen. Ik raak gestresst en voel me ziek. Dat is hoe toetsweken voor mij verlopen. Toch heb ik een paar tips voor jullie:
-Oud en vertrouwd vroeg naar bed gaan is altijd goed!
-Een kopje groene thee kan wonderen doen tijdens het leren! geen koffie, maar thee dus :)

-Vergeet je pauzes niet! Leren is belangrijk maar zonder pauzes sla je helemaal niks op.
-Verwen jezelf met iets leuks tijdens het leren: iets lekkers, een nieuw lipglossje, leuke kleur nagellak die tijdens het leren kan drogen...

De eerste gaat al fout bij mij. Ik heb namelijk maar heel weinig slaap nodig en school haalt daar ook nog eens 2 uur van af. Slaaptijd: 4-5 uur. HELL NO! Ik kan me zo verheugen op vakantie...

Shit happens, laat maar zeggen. Als ik hier nou even doorheen bijt ben ik zo klaar! nog 3 dagen en 5 toetsen :) I'll hold on...

xxxLisa

1 opmerking: