zondag 10 februari 2013

Schoolblog #1 +tip

Vandaag heb ik weer eens hard aan school moeten werken, en god, daar kan ik me aan irriteren! Zoveel toetsen die ik moet leren, zo moeilijk. *zucht* Kennen jullie dat? Een hele zaterdag naar de knoppen. Nouja, ik heb in mijn schooltijd een paar dingen gevonden die ik heb gebruikt.
WRTS
Teach2000
onzijdige, mannelijke en vrouwlijke rijtjes
blad in 3en vouwen, links: (taal 1) rechts: (taal 2) midden: antwoordenvel
Geef me alsjeblieft tips om beter te leren, hier beneden in de comments (: want de CP-week komt eraan! Toetsweek dus, Centrale proefwerken week. Een hel voor de leerlingen EN leraren, want die moeten een hoop nakijken! toch zitten er ook +punten aan toetsweken. Bij mij ben je altijd eerder uit en geen huiswerk (wel leerwerk natuurlijk, maar oke). heel vaak is de toetsstof ook herhaling.
Hoe ga jij met toets week om?

xxx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen