zaterdag 9 februari 2013

Review: miss sporty nail patches

Hee allemaal!
Vandaag heb ik een review voor jullie, van een product dat ik heb getest.
de Miss sporty nail patches.

Dit zijn stickertjes die je op je nagels kan plakken en weer super simpel van je nagels af kan halen.
Hoe doe je ze op?
Eerst kies je voor elke nagel de juiste maat. Dan plak je het niet grijze gedeelte tegen je nagelriem aan. Vervolgens plak je hem verder op je nagel en vouw je het uiteinde om. Dit vijl je eraf
Resultaten


Miss sporty belooft 10 dagen shine. Dit was niet zo bij mij. Na 2 dagen gingen de stickers er langzaam van af. Na 3 dagen waren ze al echt niet meer mooi bij mij, dus heb ik ze eraf gehaald. Het is wel een fijn product om te gebruiken, lekker snel en makkelijk. Ik hoor graag jullie ervaringen!
xxx Lisa

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen