woensdag 20 februari 2013

Review: Cheesecake in een bakje.

Zo zag het bakje eruit vordat ik een hap had genomen. Het ziet er wel grappig uit, die laagjes. Dit is een AH Lemon Cheesecake in een bakje. Het zit er een beetje chemisch/nep uit, maar nouja, dat kan in deze tijd. Het bovenste gele laagje was wel nogal nep geel:

 
Ziet er prima uit toch?
Toen vond ik het wel eens tijd worden voor het leukste gedeelte: Proeven!
 
 
Vlak voordat ik het eet bekeek ik het nog eens. Het ziet er echt nogal nep uit :| Benieuwd of het lekker was?>

Het eerste wat me opviel was dat het nogal plastic smaakte, alsof ik een zakje in mijn mond had. Ook proefde ik de limoen niet helemaal. Vervolgens heb ik alle delen apart geproeft. De topping geeft het neppe plastic smaakje, niet lekker! Het witte gedeelte was eigenlijk wel lekker, minder chemisch dan de topping, meer kwarksmaak. De bodem vind ik bij cheesecakes echt heel lekker en dat vond ik hier vies tegen vallen. het proefde niet zoals het hoort.

Dit was niet de beste cheesecake ever, maar dat hoefje niet altijd te verwachten als het in een bakje zit. Ik geef het een 3, helaas, volgende keer beter!

Ik kwam op een leuk idee dat ik misschien cheesecake is kleine bakjes kan maken :3 als ik het doe deel ik het natuurlijk wel met jullie!

xxxLisa

6 opmerkingen:

  1. Hahaa, leuke review, dit ga ik dus niet kopen(: Leuke blog ook; ik volg je nu, je eerste volger!!
    Liefs,x
    ps; er is een giveaway op mijn blog, wil je meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) dat was de bedoeling! ik moet mijn lezer(essen) toch van slechte dingen laten weten?
      dankje voor het volgen! natuurlijk doe ik mee.
      xx

      Verwijderen
  2. Ah gatverdamme dat zieT er echt vies uit :(. Goed dat je hem hebt gereviewed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, bij ons stonden ze al boven in de kantine omdat niemand ze gekocht had.. Ik vond ze er ook al niet lekker uit zien en zo te lezen is het maar goed dat ik er geen geproefd heb! Ik heb je trouwens ook genomineerd voor de Liebster Award! Kijk voor meer informatie op mijn blog www.iamanightblogger.blogspot.com :-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ga ik dus niet kopen! Het ziet er ook niet lekker uit. En nu na deze review koop ik hem helemaal niet meer haha. x

    Beautybord.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen