zondag 17 februari 2013

Review: Andrelon droogshampoo

Ik ben nu sinds vrijdag hard aan het leren, dus tot komende vrijdag helaas weinig posts, maar vlak voordat ik ga slapen zal ik nog even een klein reviewtje posten. De Andrelon droogshampoo.
Ik gebruik hem nu pas een week en ik ben echt verkocht! Wat een heerlijke geur en er staat op de verpakking iets van: geeft weer een boost aan het haar, nou echt zeker wel! Ik ben hier helemaal weg van.
Ik kwam eigenlijk op het idee om hem te gaan gebruiken toen hij bij ons in de badkamer stond :p Mijn haar was vettig en zat niet meer goed. Na eerst even aan de fles te hebben geroken (want geur is oo zoo belangrijk voor me) spoot ik hem in en na een minuut het te hebben uitgeborsteld had ik weer mijn glanzende haar terug, precies zo als beloofd. Meiden, ik kan jullie dit echt aanraden!

Hier nog een fotootje van google:
Image and video hosting by TinyPic

xxxLisa

1 opmerking:

  1. Ooit wil ik dit ook proberen haha; fijn om te horen dat het werkt!

    BeantwoordenVerwijderen