donderdag 28 februari 2013

Recept: Brownie in een beker

Dit is een recept die ik heel graag met jullie wil delen. Hij is super simpel, lekker en je hebt er maar weinig voor nodig. het maken kost maximaal 5 minuutjes met baktijd erbij. Het gekke: je bereid hem in de magnetron.
Zal ik hem laten zien?

Recept magnetron brownie.
ingredienten:
2 el suiker
2el cacao
2 el bloem
1el olie
1 el melk
1 ei
beetje boter+ beetje bloem op in te vetten
aparte bak
beker

how-to:
1. gooi alle droge ingredienten bij elkaar in een bak en mix goed
2. voeg de olie en melk toe en mix goed
3. voeg het ei toe en mix heel erg goed\
4. vet je beker in met wat boter en bedek de wanden van de beker met een klein beetje meel.
5. gooi je beslag in de beker en doe je beker in de magnetron op de hoogste stand.
6. haal na 2 minuten je brownie eruit. Nu zakt je brownie in, don't panic, dit hoort!
7 eten!

variatie:
Je kan ook nootjes, chocola, hagelslag of nutella erdoor gooien.

mmm, ik ben dol hier op! Ik heb t dan ook altijd helaas super snel op :( Dit is perfect voor tijdens een filmpje of gewoon met tv kijken. Ook met leren is dit top! eigenlijk altijd ;)

Enjoy!
xxxLisa

1 opmerking:

  1. aaahhh lijkt me superrr lekker :3 ik ga het zometeen gelijk maken!!

    BeantwoordenVerwijderen