zondag 24 februari 2013

Gastblogster gezocht

Om de site wat op te leuk zoek ik een gastblogster die minstens 1x per week kan bloggen. De onderwerpen waarvoor ik iemand zoek zij beauty haar en lichaam & fashion.
Je mag over van alles schrijven. shoplogs, diy's, reviews en nieuwe vindingen, alles kan.
Eisen:
-je bent tussen de 13 en 17 jaar oud
-je weet veel van het onderwerp af
-je kan foto's bij je posts plaatsen.
-je bent een meisje ( of homo :D jeaaajj)

stuur naar Lisavdfeer@gmail.com een mailtje met je motivatie en eventueel CV.
of je reageert hieronder!
xxxLisa

1 opmerking:

  1. Ik zou opzich wel een keer per week een column willen plaatsen? Ik ben 14 jaar, alleen worden het geen artikelen in de categorie die je voor ogen had. Als je het iets lijkt e-mail mij dan op annabosmann@gmail.com

    x

    BeantwoordenVerwijderen